Sorularınız mı var?

Sorularınız ile ilgili cevapları aşağıda sıkça sorulan sorular bölümünde bulabilirsiniz.

Kayıt Süreci

Ürünlere teklif iletebilmek için üye olmak zorunda mıyım?

Evet, platformumuzda listeli ürünlere teklif iletebilmek için, sitemize kayıt olunması gerekmektedir.

Mail ya da Faks yoluyla teklif iletebiliyor muyum?

Hayır, sitemizde bulunan ürünler için teklifler yalnızca platform üzerinden iletilmektedir.

Sitede ilk defa listelenen bir ürün için teklif süresi dolmadan satın alım yapılabilmesi mümkün müdür?

Hayır, sitemizde ilk defa listelenen bir ürün için, ürün detayında bulunan teklif süresinin dolması gerekmektedir.

Sitenizde listeli ürünleri bulundukları lokasyonlarda nasıl görebilirim?

Sitemizde bulunan ürünlerin adresi, ürün detayında belirtilmektedir.

Bu adreslere gitmeden önce tarafımıza ziyaret edecek şahısların ad/soyad bilgileri ve ziyaret tarihinin mail ya da telefon yoluyla tarafımıza bildirilmesi gerekmektedir.

Teklif Süreci

Sitenizde listeli ürünler için tekrardan leasing kredisi başvurusu yapılabiliyor mu?

Ürün özelinde alınan bir karar olmadığı taktirde, sitemizde listeli ürünler için leasing kredisi başvurusu yapılabilmektedir.

Sitenizde listeli ürünlerin satın alım sürecinde ödeme olarak çek vb. Yan ürünleri kabul ediyor musunuz?

Hayır, sitermizde yer alan ürünlerin ödeme opsiyonları peşin ödeme ve leasing kredisi olarak belirlenmiştir.

Ödemeyi nasıl yapabilirim?

Şirketimize satış tutarı ödemelerini tarafınıza beyan edeceğimiz şirket hesap numarasına havale ya da eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kredi kartı, banka kartı, çek veya depoda teslim anında ödeme yapılmamaktadır.

İlgilendiğim bir ürün ile ilgili en yüksek teklifi iletemediğim taktirde, verdiğim alt seviye teklif ile ilgili geri bildirim yapılıyor mu?

Sitemiz yönetmeliği gereği ilk olarak en yüksek teklif sahibi kullanıcıya geri dönüş yapılmaktadır.

En yüksek teklif sahibi teklifini teyit etmediği taktirde 2. sıradaki teklif sahibinden başlanmak suretiyle diğer teklif sahiplerine geri dönüş yapılabilmektedir.

Başlangıç fiyatının altında verdiğim teklifler değerlendiriliyor mu?

Başlangıç fiyatı, şirketimiz tarafından ürün için yaptırılan ekspertize konu değeri belirtmektedir ve kısa vadede bu tutarın altına satış yapılması planlanmamaktadır.

Ancak uzun vadede şirket içi değerlendirmeler dahilinde sistem üzerinden ileteceğiniz düşük tutarlı tekliflerinde değerlendirilme ihtimalleri olabilmektedir.

Teslim Süreci

Tarafınızdan satın aldığımız ürün ile ilgili teslim alınacak depoya ödenmesi gereken bir tutar bulunmaktamıdır?

Sitemizde listelediğimiz ürünlerin depo masrafları şirketimiz tarafından karşılanmaktadır.

Ancak Satın aldığınız ürünü, ilgili depodan en geç iki hafta içerisinde teslim almadığınız taktirde iki hafta sonrasında ürünün depoda kalacağı gün başına masraf şirketiniz tarafından ödenecektir.

Tarafınızdan satın aldığımız ürünün bulunduğu depodan yüklemesi ve nakliyesi kim tarafından yürütülmektedir?

Tarafımızdan satın aldığınız ürünün bulunduğu depodan yüklenmesi ve adresinize nakliyesi ile ilgili operasyon ve tüm masraflar şahsınıza/şirketinize aittir.

Şirketimizin bu süreçler ile ilgili herhangi bir tasarrufu bulunmamaktadır.

E-posta adresim kabul edilmiyor?

Kayıt işleminiz sırasında e-posta adresiniz kabul edilmiyorsa, e-posta adresinizle platformumuza daha önceden kayıt olmuş olabilirsiniz.

Şifremi unuttum kısmından e-posta adresinizin kayıtlı olduğu üyelik bilgileri size gönderilecektir.

Ürün ile ilgili satın alma sonra fark edilen bir hasar ya da eksiklik olduğu taktirde ne olur?

Satın aldığınız ürünler tarafınızdan yerinde görülerek ve akabininde teyidiniz dahilinde satış işlemlerine tabi olmaktadır.

Şirketimiz ürünleri depoda bulundukları halleriyle, olduğu şekilde satmaktadır.

Bu dahilde ileride ürün ile ilgili ortaya çıkabilecek herhangi bir sorun ile ilgili şirketimizden herhangi bir iddia ve talepte bulunulamaz.

Ödeme Süreci

En yüksek teklifi verdiğim ürüne onay vermek için ne kadar sürem var?

En yüksek teklifi verdiğiniz ürüne onay vermek için, teklif süresinin bittiği saat itibariyle en geç 3 iş günü süreniz bulunmaktadır.

Bu sürenin sonunda tarafınızdan geri bildirim yapılmadığı taktirde teklifiniz geçersiz sayılacaktır.

Giriş sayfasındaki güvenlik kodu (captcha) doğru işaretlememe ve yazmama rağmen kabul edilmiyor.

Üye giriş yaparken kontrol amaçlı olarak sizden güvenlik kodu (captcha) girmeniz istenir.

Güvenlik kodunu doğru yazmanıza ya da doğru şeçim yapmanıza rağmen üye girişi yapamıyorsanız, kullanıcı adınızı veya şifrenizi yanlış giriyorsunuz demektir.

Bu durumda en güvenli ve kısa yol kayıtlı e-posta adresi üzerinden şifrenizi yenilemek olacaktır.

Şifre değiştirme linki e-posta adresime ulaşmadı.

YK Leasing tarafından yönlendirilen e-posta spam/junk klasörüne düşmüş olabilir.

E-posta hesabınızın spam/junk klasörünü kontrol edin.

Şifre değiştirme maili halen görünmediği taktirde tarafımıza ulaşarak teknik destek için talepte bulunabilirsiniz.

Teklif verdiğim ve süresi biten ilanlar ile ilgili geçmiş kayıtları nereden kontrol edebilirim?

Siteye giriş yaptıktan sonra sağ üst köşede ad/soyad bilgisinin bulunduğu bölümden profil ekranınıza yönlenebilir ve platform üzerindeki tüm geçmiş ve mevcut aktivitelerini takip edebilirsiniz.

Artık Mobildeyiz! Mobil Uygulamamızı indirerek, leasing işlemlerinizi görüntüleyebilir, 2. El platformunda yer alan ürünlere teklif verebilirsiniz.

Eksik Bilgilerinizi Tamamlayın

Kullanıcı Girişi

Çok fazla sayıda yanlış giriş denemesi yaptınız!

Güvenliğiniz için aşağıdaki bilgileri doldurarak
yeni şifre talebinde bulunabilirsiniz.

Çok fazla sayıda yanlış giriş denemesi yaptınız!

Güvenliğiniz için aşağıdaki bilgileri doldurarak<br>yeni şifre talebinde bulunabilirsiniz.

Bilgi

Tek Şifre'nizle farklı bir cihazdan giriş yaptığınız için önceki oturumunuz güvenlik sebebi ile sonlandırılmıştır.